Adilla Juice

Adilla Juice
Rm39.00
Nama Produk Adilla Juice 
Kode Produk Adilla Juice 
Harga RM39.00
Kos Penhantaran RM6.00
HARGA ASAL  RM40.00
JENIS  CECAIR
TESTIMONI - PUAN ROHAYA
Produk: Adilla Juice
Saya dulu  tidak bermaya badan selalu cepat letih dan saya juga mempunyai masalah keputihan dan haid tidak teratur. Setelah mengamalkan produk ADILLA JUICE kini badan kembali bertenaga dan masalah keputihan hiad beransur pulih, dan kini kembali normal. Hubungan bersama suami bertambah baik. Terima kasih ADILLA BEAUTY kerana mengeluarkan produk yang amat berkualiti.

TESTIMONI - FARAH DIYANAH BT AB AZIZ
Produk: Adilla Juice
Saya ibu mempunyai dua orang anak. Sewaktu anak kedua saya yang masih dalam pantang, susu badan saya amatlah kurang. Makcik saudara saya syorkan saya mencuba Jus Adilla. Katanya, jus ni ada khasiat boleh perbanyakkan susu badan.

Setelah saya mencuba dua sudu untuk 2 malam, saya dapati susu badan saya asyik keluar sampai habis basah baju dan tilam. Rasa puas hati sgt. Jus ni juga memberikan saya lebih tenaga. Kalau tido 5 jam sehari pun saya tak letih.



Kebaikan ADILLA JUICE
  1. merapatkan keintiman wanita
  2. memberikan rangsangan sewaktu bersama suami
  3. memberikan tenaga dan membaiki sistem dalam badan
  4. merawat masalah keputihan dan haid tidak teratur
  5. menegang dan mencerahkan kulit
  6. menyihatkan rahim dan peranakan
  7. membantu wanita yang sukar mendapatkan zuriat
  8. meningkatkan kesuburan wanita
  9. melambatkan menopous
  10. sesuai untuk wanita sama ada yang belum atau sudah berumah tangga
  11. digalakkan bagi wanita yang masih dalam pantang untuk memperbanyakkan air susu
 
Kandungan
*Pueraria mirifica
*Pueraria lobata
*Pueraria kacip fatimah
*Manjakani
*Akar serapat
*pati kurma
*pati delima
*kolagen
*manggis
*zaffaran
*ekstrak epal
*habbatusauda
*vitamin & mineral
*air bertapis RO
*MADU
 
CARA MINUM
  1. dua sudu pagi sebelum sarapan
  2. dua sudu malam sebelum tido
  3. GUNA SUDU PLASTIK

Related product you might see:

Share this product :
0 Comments
Tweets
Komentar

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kuat,Keluarga Hebat - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger